Wednesday, February 3, 2016

Sibuk betul menggalahkan menteri

Image result for blogwalking
pinjam sat gambaq dekat pak cik google

Assalamualaikum.. Hari ni, mood blogwalking blog orang yang sama2 join segmen.. Baru sempat nak terjah blog orang.. so kalau sampai 2 hingga 3 kali, aku terjah maapla yee.. tu pun ada lagi segmen2 yang aku belum blogwaking.. yela, nk blogwalking blog nie bukan nak baca yang kita join segmen tu je.. nak lah jugak baca entri terbaharu ke, gosip sensasi ke..hehe.. Sedar tak sedar daripada pagi jugak la aku menerjah blog orang.. Nasib boss tak perasan anak buah dia curi tulang..hehe..aipp, bukan malas nak buat kerja laa.. memang tak ada kerja sebab aku dah buat pagi2 lagi tau.. hah??bukan nak tunjuk rajin, just nak inform jee.. manalah tau, korang senyap2 kutuk aku kan.. ADK??hahaa
esok, aku sambung lagi boom blog korang yee..
Nak tahu hikmah yang aku dapat daripada bw tadi tak?? nasib baik aku ada rasa nak bw tadi sebab rupa2nya ada 1 segmen tu aku tak hantar lagi link dekat tuan punya segmen..aduyai, dah tua rupanya kau nie umie oii.. nasib baik belum habis tarikh tamat segmen tu.. so sekarang tunggu tuan segmen listkan aku dalam list peserta yang join segmen dia..hehe, lepas ni memang kena selalulah blogwalking orang yee..kalau tak, jadilah macam akak ni..hehe >.<

3 comments:

My New Blogger said...

jangan lupe BW ke Blog saya juga tau

umie yana said...

@Ahmad Hasif
In Shaa Allah, pasti join..hehe

umie yana said...

@Munirah Mustafar
Mesti kak..jangan risau..banyak lagi segmen tak bw..hehe

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg