Monday, February 22, 2016

segmen: bloglist istimewa ayuinsyirah tahun 2016


"mohon kawan2 kasi ayu kata2 semangat utk ayu kembali memandu kereta ayu..dan kata2 semangat utk ayu teruskan hidup..terima kasih semua.."

Di atas adalah petikan tuan punya segmen.. Owh nak kata2 semangat rupanya.. Hai sis Ayu.. Setiap manusia yang dicipta-Nya mempunyai kelebihan tersendiri.. Jadi jangan mudah gentar untuk menapak maju ke hadapan.. Walaupun banyak dugaan dan ujian yang menunngu di hadapan, Sis Ayu mesti tetap melangkah tanpa mudah menoleh ke belakang.. Jangan ingat benda2 yang lepas.. Past is past but future nobody will know unless u be a brave person and positive side person.. (ntah betol ke tidak english kita ni)
Sis kena kuat semangat tau.. bukan hanya untuk sis tapi untuk family sis jugak.. Kalau kita sendiri dah terumbang ambing, macam mana dengan keluarga kita?? Sis mesti jadi orang yang sentiasa berfikiran positif supaya apa jua yang akak lakukan akan dipermudahkan-Nya.. In Shaa Allah, hanya cebisan kata2 semangat..

FIGHTING DEAR SIS AYU!!!!

yang lain?? nak join tak?? kalau nak, klik banner tu tau.. Yang tak nak pun, klik banner tu..WAJIB..hahaha
Tarikh tamat giveaway ni adalah pada 20 MAC 2016

6 comments:

Munirah Rafiuddin said...

selamat bersegmen

Mohd Noor Shawal said...

singgah sini.. :)

http://akubukaninnocent.blogspot.com/

Munirah Mustafar said...

good luck!!!

Umie Yana said...

Terima kasih kak +Munirah Rafiuddin, +Mohd Noor Shawal dan sis +Munirah Mustafar
:)

Ade Arif said...

" Sebuah untaian kata yang sangat bagus sekali buat sahabat Ayu... "

http://bimbinganbelajar29.blogspot.com/2016/02/segmen-bloglist-istimewa-ayuinsyirah.html

Umie Yana said...

@Ade Arif Semoga bermanfaat :)

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg