Friday, February 19, 2016

Anak Kembar

Assalamualaikum.. Alhamdulillah, masih aku bernafas di bumi Allah yang sangat luas ni.. Syukur juga, aku masih sempat berjumpa dengan Jumaat minggu ni.. Jangan lupa baca surah Al-Kahfi tau.. Pada lelaki tu jangan nak lengah2 g solat jumaat pulak eaa.. Ok lah, aku bukan nak jadi ustazah pun.. hanya ingat memperingati jee.. tula function manusia kan?? okaylah, berbalik pada tajuk post kali ni tentang anak kembar?? Pernah tak berangan dapat anak kembar?? tak pernah?? alaaa, tak kan tak pernah.. aku suka tengok anak kembar ni.. sweet je pakai baju sama.. main sama2..masuk sekolah sama2.. selalu la jugak berangan, harap bila dah kawin nanti dapat anak kembar.. senang dah dapat 2 anak..haha.. tak yah nak tunggu 2 tahun baru nak dapat anak kedua.. (2 tahun untuk bagi tempoh si ibu dan si anak membesar dengan sihat).. hahaha.. hidup kena berangan tau.. mana ada orang yang tak suka berangan tapi ikot lah apa yang korang berangankan.. dapat capai ke tak.. panjang pulak mukadimah aku kan.. macam nilah, aku nak bagi antara ikhtiar untuk mendapatkan anak twin ni.. yelah, memang rezeki tu Allah yang bagi tapi tak salah kita cuba..ye ke idok??







Biarlah gambar bercakap..hhehe

6 comments:

Puan syah said...

pengambilan ubat ksuburuan ni mmg boleh d guna pakai..ada sorang member ni , sbelum dia preggy..dia sllu amalkan ubat ksuburan..dan rjn minum susu..now dia ada anak.kembar..tp kenbar x seiras lah..

umie yana said...

@Lady Shah
owh yeke.. Thank ye berkongsi..saya just share je tak tahu betul ke tak..btw, thank sgt2 :)

Ain Athirah said...

singgah petang sini :)

Miss Wawa said...

Wow baby kembar! Cute :D teringin jugak hihi

umie yana said...

@AinAthirah Anuar
Terima kasih sudi singgah ;)

umie yana said...

@Miss Wawa
kann.. boleh lah guna tips2 tu tau..mana tau mujarab..hihi

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg