Tuesday, February 23, 2016

Kosong = Sifar ??!!

 

Kenapa mesti rasa macam ni?? Tadi okay boleh ketawa, gelak2 dengan adik2.. 
TAPI sekarang???
Kenapa rasa macam sedih?? macam nak nangis?? macam nak meraung, nak jerit kuat2 dekat laut macam dalam movie tu..
Rasa nak marah pun ada.. 
arghh, kenapa mesti ada perasaan macam ni??

Salahkah kalau aku masih berharap semuanya menjadi seperti sediakala??
menjadi seperti dulu.
mengimpikan kau yang dulu..
noooo
aku tak nak kau yang sekarang..
yang selalu meninggalkan aku di saat aku terjatuh..
di saat aku memerlukan tangan untuk berpaut..
di saat aku memerlukan perhatianmu..
Mana??
Kenapa??
Apa??
Mengapa??
Macam2 soalan yang bermain di fikiran aku ni..

Masa berlalu dengan amat pantas.. sehingga aku terlupa yang KAU pernah hadir di masa silamku..
Kau yang menyakiti hatiku..
Kau yang mengecewakan hatiku..
Yaa, mungkin KAU hanyalah mimpi indah suatu ketika dulu
NAMUN
di waktu ini..
di saat ini..
KAU HANYALAH MIMPI PALING BURUK PERNAH AKU ALAMI..
jadi..
Tolong jangan muncul di hadapan aku lagi kerana aku takut..
aku takut jika aku tidak dapat mengawal emosiku nanti..

#1st story#
merapu pulak kan aku ni..hmm, macam nilah bila mood da terbang ke south korea tapi jasad dekat kota tinggi lagi..tiba2 malu pulak nak post, tapii aku dah penat taip.. lantaklah.. aku publish jela ea.. kalau tak nak baca, aku pun tak paksa..

4 comments:

Miss Wawa said...

tak mau sedih2 ye dear :)

Qaseh Vee said...

sibukkan diri ... lbh baik juga , bykkan zikir dan pujuk hati bhw perjalanan hidup Allah yg tentukan . Positifkan diri bhw ada perkara yg baik Allah sediakan di depan sana ... ujian , perlu redha ...

umie yana said...

@Miss Wawa
saya try ye miss wawa.. Thank you dear :*

umie yana said...

@Qaseh Vee
Yup, hanya itu yang diamalkan pada masa ni.. Thank sis.. akan saya ingat nasihat sis ni..Thanks yee.. :*

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg