Monday, February 15, 2016

Its Over!!!

Image result for holiday is over

Assalamualaikum.... jawab ke tak tu??? huhu
Hari ni, 15 Februari 2016 adalah hari pertama bekerja setelah bercuti seminggu lebih.. fuhh, semangat dia dah terbang ke mana ntah.. Tapi kerana terpaksa aku relakan..huhu (dah macam tajuk novel je kan.. biasalah hidup kena ada drama baru ceria..tak gitu??)
 Terima kasih kepada semua followers aku yang dah jejak 90 tu..terharu beb!!!walaupun aku tak bukak or update ape2 dalam blog ni, tapi korang sudi BW blog aku.. terima kasih sangat2 tau.. Baru 9 hari tak bukak blog, ada 32 noti comment awaiting..heehe.. Bagi yang singgah blogwalking tu, sat lagi aku singgah hangpa balik naaa.. sebab lepas nie, aku nak join GiveAway laa..hehe.. yela orang dah jemput, kita kenalah join..kang kecik hati pulak kawan2 blogger aku ni..  
Terima kasih jugak yang sudi meninggalkan jejak dekat blog aku ni.. senang nak kenal korang.. kalau tak, aku pun tak tahu sapa yang baca entri aku, sapa yang dok usha jee..hehe

Hah?? cuti aku g mana jek?? tak g mana pon..just tolong family wat kerja sikit..hehe..nak tahu kerja ape?? nanti aku share yee.. tunggu mood rajin sikit..heehe
Kenapa sampai tak sempat bukak blog?? sebenarnya, tab aku rosak.. 2 bulan lepas, tempat masuk usb tu problem tau sampai tak boleh charge jadi aku pun hantar lah kedai nak repair..ehehe mahal tau.. rm70 tuu sebab tempat charger tu patah.. haihhh, nasib la sebab nak guna lagi kalau tak aku dah check in dalam longkang belakang rumah jee.. 
Tetapi lepas 2 bulan pulakkkk.. dia dok patah lagi... haihhhh rasa nak jerit jee.. yee memang la aku yang guna tab tu tapi adik2 yang kat rumah tu pun suka main game tapi dengan syarat pandai main, kena pandai cas phone aku.. Hah, pandai sangat bagi syarat macam tukan.. kan da dapat akibatnya... hantar lagi kedai semalam.. kali nie dapat kurang rm20.. terbang lagi duit aku... La ni pulak, tab aku tak boleh touch huruf2 tu.. kejap ok kejap rasa nak hempuk dinding jee..  udah di restart pon, masih gitu jugak.. jadi tadi aku pon g la ke kedai tu... da la penat, dengan kena naik eskelator yang tak bergerak tu ke aras 1 bagai.. bayangkan tengah mengah2 naik tangga tiba2 korang try nak tunjuk yang korang type ayat dalam note tapi boleh berfungsi dengan baik?? tak ada masalah langsung?? pehhhh, rasa macam2 weiii.. memang panas jeee.. dah tak ada apa2, so aku blah laaa... eheheh sekarang bila aku nak type mesej pon still tak boleh.. masih problem.. kejap kalau type, tak ada apa2.. kadang2 lain yang ditekan lain yang muncul.. makna nye ape?? tab aku ni takut orang tu repair ke memang nak rasa masuk dalam longkang?? Kalau ye pon nak suruh aku beli phone baru, tunggu lah bulan depan.. ni?? rasa nak menangis, mengamuk sume ada... 

Hahh, panjang pulak luahan perasaan aku kali ni..terima kasih la ye kalau sudi baca aku membebel kali ni..

2 comments:

My New Blogger said...

xpe...luahkan je perasaan tu..bagi tenang skit hati tu

umie yana said...

@Munirah Mustafar
Hehe..malu kita.. Maap ye kalau terover, x sedar diri masa tu..
>.<

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg