Saturday, February 20, 2016

Sesi Mengenali Ahli Blogger

Assalamualaikum..
A very2 good morning to my followers.. (feeling2 macam ramai sgt followers aku..hehe)
Tadi aku sempat jalan2 blog orang.. aku terjumpa 1 segmen, eh segmen ke?? tak sure la nak panggil segmen ke apa tapi segmen ni khas untuk mengenali semua ahli blogger lain.. 
ala macam sesi suaikenal laaa
Jom laa nak kenal jugak..yela biar ramai kawan jangan ramai musuh..hehe


Syarat2 yang sangat simple tau.. Tapi follow la dulu.. jangan main serbu je rumah orang..

1. Buat satu entri " Sesi Mengenali Ahli Blogger " dan impian anda terhadap blog anda.
2. Buat biodata anda sikit dalam entri tersebut.
3. Ajak ahli blogger lain untuk join.
4. Dalam entri mesti diisi nombor telefon * ikut pada diri nak letak atau tidak*, laman sosial yang korang ada ( Instagram , Twitter dan Facebook )
( Nombor telefon email pun boleh , mana tahu group whatsApp nanti ditubuhkan )

Awak, ni jawapan saya tau untuk soalan awak..

Soalan 1,
  • Impian aku untuk blog ni adalah blog ni akan dikenali ramai (nak jugak merasa jadi blogger terkenal..hehe). Aku akan sentiasa rajin untuk update post supaya followers aku tak jelak dengan hiphiphorray aku ni.. Aku harap blog aku ni bukan lah tempat yang melalaikan tetapi lebih bermanfaat untuk aku dan kawan2 yang lain.. InshaaAllah, suatu hari nanti aku nak buat segmen jugak..hehe
Soalan 2,
  • Nama diberi adalah Ummi Shafiq'a Diyana Zailani.. panjangkan, jangan pelik tau koma sebelum a tu.. memang nama diberi macam tu..hehe.. Aku akan berusia 22 tahun pada 25 september 2016 nanti.. Jadi sekarang muda lagi..hehe.. Aku anak sulung daripada 9 orang adik beradik.. Adik aku yang last je boboy yang lain gegirl..Aku start terlibat dalam dunia blog nie sejak 17 Ogos 2015.. baru je lagi..huhu
3. Nak ajak sapa ek??

4. Nak berhubung ye
  • Fb = umieusd
  • Twitter = umieyana94
  • Emel = umieusd94@gmail.com
  • Wechat = umiepmm
  • Nak no telepon, nanti kita emel yee..hehe





9 comments:

aienienka said...

sama la kita semua gegirl. beza kami 6 ja gegirls. haha macam best. nak join la..

umie yana said...

@Aienienka Peter
best3.. jom la join..hehe

aienienka said...

@Umie Yana dah join.. jemput la baca.. http://aienienka.blogspot.my/2016/02/sesi-mengenali-ahli-blogger.html :D

nurnabilarslan@blogspot.com said...

trima kasih join.. email nombor wassp jika tak keberatan..

alyachan said...

Thank you sebab tag, nanti kita buat ^_^

Cikna said...

Good luck&all d best, muda lg rupanye...;-)

umie yana said...

@Cikna
baru nak belajar bertatih dalam dunia blogger ni..hehe

Sofie Adie said...

salam kenal! :)

umie yana said...

@sofie adie Hai jugak :)

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg