Tuesday, April 19, 2016

Berat badan tak turun ???


Patutlah, aku diet macam mana pun tetap tak berjaya.. selain ada setan-setan yang hasut aku.. ada lagi sebab lain yang aku sendiri tak perasan.. Kalau aku teruskan jugak amalan ni, comfirm takkan kurus punya lahh.. makin gemuk mungkin.. eee tak nakkk

Cuaca macam ni, memang selalu jugak aku minum.. Tapi air yang aku bancuh sendiri eaa

Yang ni memang aku akui aku tak ikut masa yang betul.. Main bedal je nak tidur pukul berapa..hihi

Hihi.. kadang-kadang je aku ambik sarapan ni.. Ikut mood

ermm.. adalah kot terbuat.. Tak sure pulak

Dah tak tahu nak minum banyak manalah.. rasa macam dah minum banyak tapi sama jee..

Serat??? ermm, tak cukup kee??


shhhh.. jangan bising-bising tauu.. macam tau-tau jeee..hikhik

Yeke tak cukup?? takkanlah


hahahha.. ni faveret teman, nak buat lagu mana kalau time tula perut lapaq.. ^^

Hahh, nampak tak banyak rupanya sebab berat badan susah nak turun.. Ada 10 kesemuanya, dalam banyak-banyak tu memang aku suka buat.. Padan muka kau umie.. So kawan-kawan macam mana?? sama macam aku ke aku dah tahap teruk??? Tapi seram pulak tengok gambar karton tu.. Habis diduduknya lelaki yang keding tu.. huwaaa tak nak jadi macam tuu

8 comments:

CikLa Shahril said...

Xpelah..comel apa.. Tp org ckp nk kurus sbb nk sihat kan. Cantik tu bonus aje.. Hihi..

Btw, Cikla Ada taq awk tau...

http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2016/04/mini-giveaway-by-hanis-masturina.html

Umie Yana said...

@CikLa Shahril betul tu cikla.. cantik tu bonuskan.. tapi nak sihat !!

• Ain Cho'in • said...

Hye Umie. Macam ain, berat senang turun and nak naik pun bapak segala senang. Memang sekarang kena maintain makan. Tak pe Umie, selagi ada usaha In Shaa Allah berjaya. Nawaitu untuk sihat pasti berjaya. Chaiyok-chaiyok. :)

Umie Yana said...

@• Ain Cho'in • yeahh, chaiyokk!! terlebih semangat pulak..hehe

Siqah Hussin said...

Haih, siqah pun susah nak turun berat badan. Naik sikit punya senang. Ada jugak lakukan aktiviti seperti gambar di atas. Memang payah nak turun ler gitu kan..

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

betul tu.. niat kurus utk sihat. Takpe slow2 okay... control makan n yg penting kurang kan gula.. =)

Umie Yana said...

@Siqah Hussin kan.. berat paling cepat jee.. nak kurus berzaman..hehe

Umie Yana said...

@♥ aiNa yaZiD ♥ Thank Aina.. doakan kita yee.. Chaiyokkk

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg