Wednesday, March 30, 2016

Bakal berakhir

Assalamualaikum.. apa khabar semua?? semoga urusan kita semua akan dipermudahkan hari ni.. InshaaAllah.. sedar tak sedar esok dah 31 Mac 2016.. Kejap je dah hampir tamat bulan 3 ni kan.. Bulan yang penuh makna bagi aku.. Dan esok berakhirlah segmen #FamilyBlogger aku tuu.. wahhh, 66 rakan blogger yang support aku.. serius aku sendiri tak jangka seramai itu yang join.. yee memang lah tak sampai beratus-ratus tapi bagi aku yang baru nak menapak dalam dunia blog ni.. Angka 66 tu dah membawa pelbagai makna.. TERIMA KASIH SAYANG !!!

InshaaAllah, hubungan ukhwah kita akan berkekalan sampai bila-bila yee... Biar ramai kawan jangan ramai musuh.. betul tak??? Ehhh, bagi yang nak tambah kawan or nak kenal-kenal dengan ahli #FamilyBlogger pun jom klik NI yee.. Biar pun, 1 April 2016 nanti aku terpaksa memilih 10 blog untuk ruang di sebelah ni tapi korang semua tetap #FamilyBlogger sampai bila-bila tau... Jadi jangan terasa atau ambik hati yee.. Don't Hate Just Love !!

3 comments:

Unknown said...

yelah tak terasa esok sudah 31st March huhu

umie yana said...

@Nurfaezah Abdullah
masa berlalu tanpa sedar kan.. dah tak tunggu kita lagi..

Anis Khalilah said...

Habis bulan tiga untuk 2016. Huu

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg