Thursday, March 31, 2016

Antara pemenang Segmen BG-2 Erna Bloglist

Assalamualaikum !!!!!!

http://hiphiphorray15.blogspot.my/2016/03/bg-2-erna-bloglist-walking-april-mei.html

Alhamdulillah, rezeki lagi.. Sebenarnya semalam lagi dah tau, blog aku tersenarai dalam bloglist Sis Erna kita ni.. Tapi sebab tak berapa nak senang semalam jadi tak sempat nak share good news ni.. Semalam aku ingat just termasuk dalam bloglist selama 2 bulan je sekali aku dapat perkhidmatan melukis portrait tauu.. 2 in 1..hahaha.. Yela nak tempah kat luar pun, bukan murah lagi pun family aku tu besar.. kang tambah, tolak, darab, bahagi mahu jugaklah beratus.. Jadi bila Sis Erna dah sudi nak lukis portrait, aku bersyukur sangat..hehe

Gambar pun dah selamat aku email.. Tinggal tunggu hasil jeee... Tak sabarnya nak tengok hasil nanti.. Sebab aku dah tengok antara hasil tangan Sis Erna ni, memang menakjubkan, super awesome!! Bukan nak bodek tapi kenyataan.. Its fact.. Bukan semua orang ada tangan seni ni.. aku pun tak termasuk dalam kategori tu..huhu

So sapa-sapa yang belum tengok, klik jela banner kat atas yee..
 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg