Friday, June 17, 2016

Raya Giveaway : Jualan Raya Meletop 2016

Klik Banner atau <SINI>

Baru - baru ni, salah sebuah pusat membeli belah online sedang menjalankan sebuah Giveaway.. Mesti korang sedia tahu sebab ramai rakan blogger yang turut serta dalam giveaway ni.. Aku dengar memang besar - besaranlah.. Lagi - lagi aku pun antara peminat dan pembeli barangan daripada www.nile.com.my ni.. Pehh, baju - baju dia memang menggoda la weii.. design yang cantik dan ringkas serta elegan tau bila menggayakan dress daripada NILE ni.. Oleh kerana ramai dah join giveaway ni, aku mestilah antara orang wajib yang join... hahaha, maklumlah semua aku join (bukan harapkan menang tetapi untuk saling support segmen atau giveaway rakan lain).. 

Bagaimana nak join Giveaway ni?? Nah Blogger Lyssa ada jawapannya.. Wahh, rambang mata aku tengok handbag dan kasut yang ada kat NILE ni.. pehhh, kalau boleh semua aku nak kaut.. Tapi tu pun kalaulah.. So sekarang aku nak pilih dalam banyak - banyak barang yang ada tu untuk menjadi barang yang amat menjadi pilihan aku... geram je aku tengoklaa.. Jom usha apa yang menjadi pilihan aku..

ProductLeisure Design Elegant High Heel
JLM2016 Sales price: RM17.00
Date: 17/06/2016
Time Start: 11.00am
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 240 units only

ProductStylish 3-in-1 Women Bag
JLM2016 Sales price: RM24.50
Date: 17/06/2016
Time Start: 4.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 360 units only

ProductWaterproof Backpack
JLM2016 Sales price: RM22.90
Date: 27/06/2016
Time Start:4.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 100 units only

ProductKorean Style Chain Shoulder Bag
JLM2016 Sales price: RM13.90
Date: 30/06/2016
Time Start:2.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 300 units only

Product: Stylish N Design Shoes 
JLM2016 Sales price: RM16.00
Date: 23/06/2016
Time Start:3.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 480 units only

Nampak tak betapa aku tergoda dengan barang - barang ni.. Kalau boleh nak tambah lagi tau..huhu.. sabar umie, puasa kan.. lawan sikit hawa nafsu kau tu (nasihat diri sendiri kejap).. Kawan - kawan kalau nak join masih sempat sebab masa yang diberikan daripada pihak NILE amat panjang dan lama.. Masa yang ditetapkan oleh pihak NILE untuk tutup penyertaan giveaway ini adalah pada 30/6/2016 tepat 11.59 malam so cepat rebut peluang yang bukan selalu kita dapat ni..hehe.. 

Untuk keputusan pemenang atau peserta yang turut serta dalam giveaway ini, korang klik <SINI>.. Apa lagi tunggu?? Jomlahh.. oklah, aku nak borong kejap beg dan kasut ni sebelum kehabisan stok.. 
Assalamualaikum ^^

5 comments:

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg