Wednesday, December 30, 2015

Jin boleh merogol wanita?

Assalamualaikum.. Apa kabar sayang2 beta hari nie? ( cehh perasan lebih betol lak aku).. Hehe
Ingat lagi tak hari tu, aku ada share lindungi diri daripada jin pada waktu malam? Hahh, tak ingat la tuu.. Mesti tak baca kan.. X pela, aku tetap nak membebel hari ni.. Kalau nak tahu jin pun boleh jatuh cinta dengan kita tau.. Wanita je tau..  Menakutkan bukan?? Mereka kalau jatuh cinta dengan manusia lagi berbahaya daripada manusia sesama manusia.. Nak tahu sebab apa?? Meraka boleh membuat sesuatu hubungan berkecai sebab si jin ni nak manusia yang disukainya menjadi milik dia.. Hanya milik dia.. Sebab tu, kita wajib sentiasa menjaga diri kita.. Lagi-lagi tanda2 di anggota badan kita.. Ni semua kita kena lebih prihatin.. Yelah dah badan kita, takkan nak suruh orang lain pulak tengok kan.. Jika terdapat kesan lebam pada kelengkang peha wanita.. AWAS!!! Anda harus ambil perhatian.. Jauhi segala kemungkinan yang jin suka anda buat.. Sebenarnya, pada kesan lebam itu terdapat kesan gigitan cinta jin tersebut.. Eee selisih malaikat 44.. Maka, kita sebagai kaum wanita ni perlu ambil serius dalam perkara ini.. Jangan hanya kerana jin tu, hubungan kita sesama manusia dan sesama Maha Pencipta rosWallahualamkenapa melibatkan Allah?? Maafkan aku jika tersalah ye dan mohon tegur aku.. Yang aku tahu, jin akan berusaha melalaikan kita semasa melakukan suruhan Allah sebagai contoh ketika mendirikan solat.. Kita akan menjadi tidak khusyuk dalam solat.. Jadi?? Sama-samalah kita mengambil berat dan saling memperingati sesama manusia.. Haipp, ni bukan untuk wanita saje tapi untuk lelaki jugak.. Anda tentu ada adik beradik perempuan, anak perempuan kan.. So tanggungjawab bersama.. Selamat beramal.. Wallahualam

Mohon tegur jika tersalah apa2 ketika post entri nie.. Mohon tegur segala kesilapan saya, in shaa Allah akan saya perbaiki. Terima kasih

No comments:

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg