Sunday, January 3, 2016

First Day

Hari ni, hari pertama adalah hari persekolahan di Johor, Kelantan dan Kedah.. Eh ada lagi tak?? Hehe, lupe pulak..
Haa, adik aku kesemuanya dah start sekolah.. Terlebih excited semua tau.. Lagi2 adik aku yang bongsu tu.. Lagi banyak excited nya.. 1 family panggil Amar jee.. Nama panjang laa.. Malas pulak nak taip..hehe
Haaa, adik aku ni memang manja tahap apa pun aku tak tahu,. Yela dia soramg je anak lelaki.. Memang comform la manja..haha
Dia nak masuk prasekolah tahun nie.. Tapi umur baru 5 tahun.. Nampak tak semangat mak ayah aku?? Hehe..
Amar ni kan, dia punya excited sampai nak pakai baju sekolah bagai.. Main beg roda dia ke hulur ke hilir.. Macam ada orang nak curi pulak.. Nak beg roda, macam la beg berat sangat..
Tapi tadi, aku tengok comel je tengok dia pakai kasut sekolah dia..hehe
Tak sangka dah nak sekolah adik bongsu aku..hahaha
Semoga engkau menjadi anak dan adik yang baik ye Amar.. Pergi sekolah jangan nak nangis pulak..


Abaikan jela senyum annoying dia tu..haha

2 comments:

The KehalusanKelembutan said...

salam singgah dari blog kak mia.
kak, terengganu pon start hari ni heheeh.

semoga dipermudah Allah urusan kita pada tahun ini, Aamiin.

-cahayakehalusankelembutan.blogspot.my-

Umie Yana said...

owh, maap la terlupa pulak..hehe
harap2 begitulah.. Semoga kita sentiasa berada dalam perlindungan Allah SWT..In shaa Allah, Aamiin

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg