Wednesday, January 27, 2016

Giveaway 2016 TAHUN IMPIAN KITA by Mawar Assufi


Impian aku?? Aku sebenarnya terlalu banyak impian yang terpendam. Lama sangat. Pertama impian paling terbesar aku adalah menghantar kedua ibu bapa aku ke Mekah untuk menunaikan ibadah Haji. kalau boleh nak bawak satu family besar aku tu. Kedua, aku nak berjaya menggengam segulung Ijazah dengan berjaya. Alhamdulillah, tak lama lagi aku akan berjaya mendapat segulung Diploma. Maap bukan riak cuma ingin berkongsi rasa sahaja. Seterusnya, aku nak belikan ibu bapa aku sebuah rumah yang lebih selesa. Maklumlah, adik-adik aku dah 9 orang campur mama dan babah dah bersamaan 11 orang. Fuhh, loaded kot rumah.. bukan mengeluh la, just luahan hati..hehe.. Dan untuk blog hiphiphorray aku ni pulak, aku nak jadi blogger terkenal..haha boleh tak ek??? Haa, banyak sangat lah impian aku.. susah nak cerita so yang lain aku pendamkan jela eh..

Jom la join sekali segmen ni, korang click je banner tuu

nak tag : 1 2 3 4 5


4 comments:

umie yana said...

Waalaikumsalam..
Sama2 kasih.. hehe
tashabarnyaa..hehe :)
In Shaa Allah, jumpa lagiii

Unknown said...

Menyinggah sini lagi .. Tak sempat baca entri terbaru awak lagi. Ada ke? Kejap nak singgah kalau ada :)

Unknown said...

Assalamualaikum ..

Terimakasih dan Tahniah atas penyertaan :)
Saya doakan semoga impian awak tercapai . Paling utama saya doakan semoga awak kaya dan berjaya di dunia mahupun di akhirah .. Jangan lupa untuk terus submit doa pada Allah supaya dipermudahkan urusan mencapai impian ya. :D

Esok tengok senarai pemenang ya. Mana tahu bertuah :)

Saya doakan ya . In Shaa Allah :)

Salam sayang,
Mawar Assufi

umie yana said...

@Mawar Assufi
Terima cik Mawar.. inshaAllah, moga dipermudahkan segala urusan..Aamiin Ya Rab :)

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg