Wednesday, December 30, 2015

Kek najis lembu

Hahaha, pelik ke dekat tajuk entri kite tu.. X yah pelik laa.. Ni bukan kek yang macam kita makan tu.. Just bentuk nye dijadikan bentuk macam kek.. Eh betul ke idok ayat aku ek??
Haaa, bunyik macam geli kan bile bayangkan orang dekat india sana asyik beli kek najis lembu tu sampai jadi barang yang paling terlaris tau.. TAPI bukan terlaris dekat kedai malah kek tu dijual secara online.. Tak percaya?? Haha
Sebenarnya function kek najis lembu ni, untuk memanaskan rumah mereka pada waktu malam.. Cara nak buat pulak, najis lembu dicampur dengan rumput kering dan dijemur di bawah cahaya matahari.. Berapa lama tak tahu pulak aku.. Saje je berkongsi pengetahuan..

2 comments:

najwa zahid said...

kat malaysia, najis lembu atas jln raya tu org elak2 je. haha.

Umie Yana said...

tau x pee.. hahaha

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg