Tuesday, May 17, 2016

Dropship??


Apa khabar sahabat-sahabat hiphiphorray sekalian?? Sejak-sejak ni, mesti korang perasan yang aku asyik join segmen dengan giveaway kan?? Mesti korang bosan tengok blog aku asyik update pasal tu je kan??? Hahaha, sebenarnya... ermmm.. ermmm aku baru berjinak-jinak dalam dunia perniagaan pulak.. Yela tengok orang lain boleh buat, nape aku tak try kan?? Yup memang rezeki masing-masing tapi kalau kita tak usaha untuk capai impian kita sampai bila kita nak berjaya.. Betul tak?? Maklumlah, aku pun manusia biasa yang mempunyai rasa nak memiliki sesuatu yang amat aku idamkan.. Tapi kalau nak tunggu benda tu dapat sendiri memang mengarutlah.. So nilah satu-satunya medium yang ada.. Dropship!! Kenapa mesti aku buat dropship?? ermm, sebab salah satunya, tak payah keluar duit modal sangat..hehe.. Dapat jual barang dapatlah part untuk poket aku sekali.. Apa??? Aku dropship apa?? Meh la aku rekemen sikit yee...




















Inilah antara yang aku jual.. Nak tengok lagi?? Ala korang buka je ig aku umie_usdz.. Kat sini macam-macam lagi ada tau.. Semua murah-muarah dan harga mampu milik.. Jangan risau, aku tak makan banyak pun duit korang tuuu.. Kalau tak ada ig, Korang follow je dekat facebook aku.. semua ada..hehe.. Kenapa tak nak promote dekat blog?? Sebab aku rasa blog just untuk aku, life aku, sahabat blog aku dan apa yang aku nak sharekan sahaja... Jadi rajin-rajinlah ye usha ig aku.. hehe (tak malu pulak).. Owh ye, aku bukan setakat jual barang murah je tau, malah aku jual barang dari luar negara.. Tapi bukan aku lah yang berurusan dengan orang luar negara ni.. Aku just tolong promote dan jualkan jee.. So kalau ada sapa-sapa yang nak barang daripada oversea bolehlah contact aku 010-7126219 (Cuma Whatsapp sahaja yee) InsyaaAllah, aku bagi harga yang terbaik untuk korang.. tapi kenalah beli 2 atau 3 barang ke atas..hehe

9 comments:

FIZA BUNYAMIN FAIZ said...

Ok.... Cantiknya semuanya...

Lea Azleeya said...

santikkk nyee semua... aduhai.. cayok2 umie..

Fatin Liyana said...

Arghh cantiknya semua tu ! Geram tengok ! Hehehe.
Fatin pun jadi dropship jugak. Jual produk kecantikan. Jemput follow ig shop Fatin ye @fatin.beautyshop

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

all the best dear..! (^__^)

Admin said...

WOW,,,CANTIKNYA

Unknown said...

Hehehe..!!..Good luck Umie in your business..Nak berjaya kena ada usaha kan..Betulla tu, rezeki tidak akan datang bergolek..(^_*)..


p/s : Lama tak jengah sini..

SIQAHIQA said...

Lawa kasut2! Good luck awak dalam bisnes :)

claudy said...

oh my, all the shoes lawaaa. nak beliiiiiiii :D

claudy said...

oh my, all the shoes lawaaa. nak beliiiiiiii :D

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg