Sunday, November 8, 2015

Tiada yang sempurna

Dalam dunia nie, tiada siapa pon yg sempurna kan???
Manusia sering berbalah disebabkan sesuatu hal..
Pehal aku skema sgt nie?? 😅

Kadang2 adik beradik pon boleh bergaduh sbb ada yg tak berpuas hati..
Hermm, lumrah mungkin ?!
Sebenarnya kita kne tengok diri kita jugak laa.. Bukan nk salah kn org lain..
Diri kita !!!
Kalau kita pon x betol, macam mana nk perbetulkan orang lain??
Macam ade ayat pepatah, bagaikan mengajar anak ketam berjalan.. Hehe

Tapi jangan lah pulak kita balas balik bila orang buat jahat kat kita.. Macam yg pernah aku rasa.. Memang aku tau, aku bukan orang yg baik tp aku cuba sedaya upaya utk tak menyakitkan hati "mereka" !?
Berdoa laa, mengadu dengan ALLAH yang Maha Melihat, Maha Mendengar dan Maha Mengetahui apa yang terbaik utk umat-Nya..
InshaAllah, akan dipermudahkan segala urusan kita..


No comments:

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg